Oslavujeme 10 rokov od otvorenia predajne a preto meníme Korčule.com na Spineo.sk

Zistiť viac

Výmena

Nepoužitý tovar v hodnote nad 80€ si môžete nechať bezplatne vymeniť.Napíšte kvôli výmene na info@spineo.sk Nepoužitý tovar je potrebné zabaliť naspäť do krabice a originálnu krabicu do fólie alebo papiera. Kuriér Vás bude vo vybraný deň bude kontaktovať a balíček vyzdvihne. Nemusíte naň nič lepiť, kuriér bude mať všetky štítky a dokumenty pripravené. Kuriér Vám zároveň odovzdá správnu veľkosť tovaru. 

V prípade, že to máte do našej predajne blízko, zastavte sa priamo u nás na ulici Lužná 19, 85104 Bratislava. V prípade, že si želáte tovar vymeniť vo vlastnej réžii, môžete ho zaslať v pôvodnom obale, ktorý je chránený krabicou, obalený fóliou alebo papierom na našu adresu: Korcule.com s.r.o. Lužná 19, 85104 Bratislava. 

Vrátenie 

Vrátiť tovar je možné do 14 dní od prevzatia zásielky. Nepoužitý tovar je potrebné zabaliť do pôvodnej krabice a krabicu do fólie alebo papiera (prípadne do inej krabice). Takto pripravenú zásielku môžete poslať kuriérom alebo poštou (ako balík na adresu) na adresu: Korcule.com s.r.o. , Lužná 19, 85104 Bratislava, tel: 0917 945 058

Prípadne je tovar možné vrátiť bezplatne prostredníctvom reklamačného asistenta spoločnosti Packeta.  Tovar je opäť potrebné zabaliť do pôvodnej krabice a krabicu do fólie alebo papiera (prípadne do inej krabice). Takto zabalený tovar je možné podať na ktorejkoľvek vybranej pobočke siete Packeta: https://www.packeta.sk/pobocky . Na balík nie je potrebné nič písať. Obsluhe je potrebné len nadiktovať náš unikátny kód obchodu, ktorý je: 90125109

Na faktúru prosím napíšte číslo účtu na ktorý máme vrátiť peniaze. 

Reklamácie

V prípade reklamácie je tovar potrebné poslať alebo priniesť na adresu predajne

Korcule.com s.r.o. 

Lužná 19

85104 Bratislava

tel: 0917 945 058

 

Tovar nemusí byť v pôvodnom obale alebo krabici. Súčasťou reklamovaného tovaru musí byť kópia dokladu o kúpe. K reklamovanému tovaru taktiež priložte vaše kontaktné údaje a vyplnený formulár na reklamáciu. 

Pri reklamácii nás môžete takiež kontaktovať na info@spineo.sk a radi s vami skonzultujeme možné riešenia, prípdane či nie je možné reklamáciu aj vyriešiť na diaľku.

 

Na stiahnutie:

Formulár na reklamáciu