Výmena, vrátenie a reklamácia
Výmena
Nepoužitý tovar v hodnote nad 80 € je možné bezplatne vymeniť. Pred výmenou nás prosím kontaktujte na info@spineo.sk. Nepoužitý tovar starostlivo zabaľte späť do pôvodnej krabice a tú následne obalte fóliou alebo papierom. Kuriér vás v dohodnutý deň kontaktuje, balík vyzdvihne a doručí vám požadovanú veľkosť alebo produkt. Na balík nie je potrebné nič lepiť – kuriér už má pripravené všetky potrebné štítky a dokumenty.
Ak máte našu predajňu nablízku, radi vás privítame osobne na adrese: Lužná 19, 85104 Bratislava. V prípade, že preferujete výmenu vo vlastnej réžii, môžete tovar zaslať v pôvodnom obale, obalený ochrannou fóliou alebo papierom, na adresu:
Korcule.com s.r.o., Lužná 19, 85104 Bratislava.
Vrátenie tovaru
Tovar je možné vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Nepoužitý tovar zabaľte do pôvodnej krabice a tú obalte fóliou alebo papierom (alebo vložte do inej krabice). Takto pripravenú zásielku môžete odoslať kuriérom alebo poštou ako balík na adresu:
Korcule.com s.r.o.
Lužná 19
85104 Bratislava
tel: +421 917 945 058
Alternatívne možnosti pre vrátenie cez Packeta: Pri tovare v hodnote nad 80 € môžete využiť bezplatné vrátenie prostredníctvom reklamačného asistenta Packeta. Vopred nás prosím kontaktujte na info@spineo.sk. Tovar starostlivo zabaľte do pôvodnej krabice a tú obalte fóliou alebo papierom (alebo vložte do inej krabice). Balíček môžete odovzdať na ktorejkoľvek vybranej pobočke Packeta: vyhľadajte najbližšiu pobočku tu. Na balík nie je potrebné nič písať, obsluhe stačí nadiktovať náš unikátny kód obchodu: 90125109.
Pri tovare v hodnote do 80 € môžete balíček tiež odovzdať cez Packeta, avšak z vrátenej sumy bude odpočítaný poplatok 5 €. V oboch prípadoch nás prosím kontaktujte na info@spineo.sk, aby sme vám poskytli ďalšie pokyny.
Pre rýchle spracovanie vrátenia prosíme, aby ste na faktúru uviedli číslo účtu, na ktorý máme zaslať vrátenú sumu.
Reklamácie
V prípade reklamácie môžete tovar zaslať alebo priniesť osobne na našu predajňu na adrese:
Korcule.com s.r.o.
Lužná 19
85104 Bratislava
tel: +421 917 945 058
Tovar nemusí byť v pôvodnom obale. K reklamovanému tovaru priložte kópiu dokladu o kúpe, vaše kontaktné údaje a vyplnený reklamačný formulár.
Pre konzultáciu reklamácie alebo ak je možné reklamáciu vybaviť na diaľku, nás neváhajte kontaktovať na info@spineo.sk – radi vám poskytneme ďalšie informácie a návrhy riešení.